Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Dziennikarstwo, media

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto (Polska) wynosi
Na wynagrodzenie pracownika wpływa kilka czynników, przede wszystkim region, w którym pracuje, długość doświadczenia, wielkość firmy i inne.
Porównaj swoje wynagrodzenie z wynagrodzeniem innych osób na tym samym stanowisku i w tym samym regionie za darmo i anonimowo.
80% ludzi zarabia:
1 679 - 4 242 USD
10% zarabia mniej 1 679 USD
10% zarabia więcej 4 242 USD

Wynagrodzenia w badaniu wyrażone są w kwotach brutto.

Na podstawie badania wynagrodzeń Pensjometr, 80% osób na stanowisku Kierownik ds. reklamy w Polska zarabia od 1 679 USD do 4 242 USD miesięcznie brutto.

10% pracowników zarabia mniej niż 1 679 USD, a 10% osób zarabia więcej niż 4 242 USD.

Ankieta opiera się na danych od pracowników, oczyszczonych z wartości ekstremalnych i zduplikowanych. Biorąc udział w bezpłatnej, anonimowej ankiecie, otrzymasz dokładniejsze porównanie swoich zarobków z zarobkami innych osób pracujących na takim samym stanowisku.

Jaką pracę zazwyczaj wykonuje Kierownik ds. reklamy

  • Odpowiedzialność za sprzedaż powierzchni reklamowych w firmie.
  • Opieka nad istniejącymi klientami oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji.
  • Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych.
  • Przygotowywanie ofert oraz udzielanie rabatów w uzasadnionych przypadkach.

Dla firm - zdobądź zaufanie przy podejmowaniu decyzji o wynagrodzeniach

Uczciwie ustalaj pensje swoich pracowników. Pomoże Ci w tym szczegółowy raport wynagrodzeń. Zawsze będziesz mieć pod ręką odpowiednie dane dotyczące wynagrodzeń.

Najczęstsza ścieżka kariery pracownika

Grafika pokazuje, w jaki sposób pracownicy najczęściej rozwijają swoją karierę zawodową. Kliknij nazwę stanowiska, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat danych dotyczących wynagrodzeń.

Pozycja Kierownik ds. reklamy na rynku pracy

Stanowisko pracy znajduje się
w rankingu wynagrodzeń

249 miejsce

Reprezentacja kobiet na stanowisku

n/a

Średni wiek respondenta na stanowisku

n/a

670. miejsce

Inspektor

Administracja publiczna

Salary group 1

1 296 - 1 431 USD

250. miejsce

Producent

Dziennikarstwo, media

Salary group 2

1 805 - 4 049 USD

249. miejsce

Kierownik ds. reklamy

Dziennikarstwo, media

Salary group 2

1 679 - 4 242 USD

248. miejsce

Kierownik sklepu

Turystyka, gastronomia, hotelarstwo

Salary group 2

1 934 - 3 910 USD

1. miejsce

Dyrektor generalny

Kierownictwo wysokiego szczebla

Salary group 3

3 817 - 25 799 USD

Czy ten przedział wynagrodzenia jest zbyt duży?

Możesz sprawdzić średnią pensję w swoim regionie, wypełniając krótki kwestionariusz

Porównaj swoje wynagrodzenie z innymi

Uzyskaj szczegółowe informacje na temat wynagrodzeń w swoim kraju

Wynagrodzenia pracowników
99,00 EUR*
Dostęp dla 1 użytkownika
Idealny do jednorazowej analizy konkretnego stanowiska pracy.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące wynagrodzenia na stanowisku Kierownik ds. reklamy.

Całkowite wynagrodzenie brutto na stanowisku Kierownik ds. reklamy mieści się w przedziale od 5 270 USD do 24 648 USD miesięcznie. Aby uzyskać dokładne porównanie, zalecamy porównanie swojej pensji za pomocą ankiety na Pensjometr, co pozwoli uzyskać dokładniejszy obraz wynagrodzenia z uwzględnieniem regionu, w którym pracujesz.

Najlepiej zarabiający pracownicy na stanowisku Kierownik ds. reklamy mają całkowite wynagrodzenie brutto co najmniej 4 242 USD miesięcznie.

10% najlepiej zarabiających pracowników na tym stanowisku ma całkowite wynagrodzenie brutto wyższe niż 4 242 USD miesięcznie, a 10% najgorzej zarabiających ma niższe niż 1 679 USD. Biorąc udział w naszej ankiecie płacowej, uzyskasz dokładne porównanie swojej pensji ze średnią rynkową, uwzględniając region, w którym pracujesz.

Po 5 latach pracy na stanowisku Kierownik ds. reklamy zarabia się 3 537 USD miesięcznie brutto.

Do negocjacji płacowych trzeba się dobrze przygotować. Podczas negocjacji płacowych zalecamy skupić się na następujących kwestiach:
  • sprawdź aktualną wartość rynkową stanowiska – na Pensjometr możesz to zrobić bezpłatnie i anonimowo
  • podkreśl swoje doświadczenie i osiągnięcia – warto dobrze zaplanować moment rozmowy o wynagrodzeniu
  • poszerzony zakres obowiązków – jeśli pracujesz ponad zakres swojej roli
  • przygotuj alternatywy – jeśli podwyżka nie jest możliwa, istnieją inne opcje (premie, dodatkowy urlop itp.)

Dane o wynagrodzeniach pochodzą z ankiety płacowej, w której każdy może anonimowo porównać swoją pensję z innymi pracownikami na tym samym stanowisku. Dane te oczyszczamy i przetwarzamy zgodnie z naszą metodologią. Dla stanowiska Kierownik ds. reklamy mamy obecnie zebranych mniej niż 20 zweryfikowanych respondentów.