Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Wsparcie klienta

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto (Polska) wynosi
Na wynagrodzenie pracownika wpływa kilka czynników, przede wszystkim region, w którym pracuje, długość doświadczenia, wielkość firmy i inne.
Porównaj swoje wynagrodzenie z wynagrodzeniem innych osób na tym samym stanowisku i w tym samym regionie za darmo i anonimowo.
80% ludzi zarabia:
5 359 - 12 986 PLN
10% zarabia mniej 5 359 PLN
10% zarabia więcej 12 986 PLN

Wynagrodzenia w badaniu wyrażone są w kwotach brutto.

Na podstawie badania wynagrodzeń Pensjometr, 80% osób na stanowisku Call Center Supervisor w Polska zarabia od 5 359 PLN do 12 986 PLN miesięcznie brutto.

10% pracowników zarabia mniej niż 5 359 PLN, a 10% osób zarabia więcej niż 12 986 PLN.

Ankieta opiera się na danych od pracowników, oczyszczonych z wartości ekstremalnych i zduplikowanych. Biorąc udział w bezpłatnej, anonimowej ankiecie, otrzymasz dokładniejsze porównanie swoich zarobków z zarobkami innych osób pracujących na takim samym stanowisku.

Jaką pracę zazwyczaj wykonuje Call Center Supervisor

  • Nadzorowanie codziennych operacji w centrum obsługi klienta w celu zapewnienia efektywności i skuteczności w świadczeniu usług.
  • Nadzorowanie i szkolenie agentów centrum obsługi klienta w celu poprawy ich wydajności i umiejętności obsługi klienta.
  • Monitorowanie wskaźników wydajności i metryk rozmów w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy.
  • Rozwiązywanie skomplikowanych problemów i obsługa eskalowanych zapytań klientów w terminowy sposób.
  • Opracowywanie i wdrażanie polityk oraz procedur mających na celu poprawę jakości usług i efektywności operacyjnej.
  • Przeprowadzanie regularnych ocen wydajności i udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych członkom zespołu.
  • Zapewnianie zgodności z politykami firmy i przepisami branżowymi.
  • Współpraca z innymi działami w celu zaspokojenia potrzeb klientów i poprawy oferty usług.
  • Przygotowywanie raportów dotyczących wydajności centrum obsługi klienta, opinii klientów i produktywności zespołu.
  • Tworzenie pozytywnego środowiska pracy, które sprzyja pracy zespołowej i zaangażowaniu pracowników.
  • Pomoc w procesie rekrutacji i wdrażania nowych pracowników centrum obsługi klienta.
  • Śledzenie trendów branżowych i najlepszych praktyk w celu poprawy jakości świadczonych usług.

Dla firm - zdobądź zaufanie przy podejmowaniu decyzji o wynagrodzeniach

Uczciwie ustalaj pensje swoich pracowników. Pomoże Ci w tym szczegółowy raport wynagrodzeń. Zawsze będziesz mieć pod ręką odpowiednie dane dotyczące wynagrodzeń.

Najczęstsza ścieżka kariery pracownika

Grafika pokazuje, w jaki sposób pracownicy najczęściej rozwijają swoją karierę zawodową. Kliknij nazwę stanowiska, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat danych dotyczących wynagrodzeń.

Pozycja Call Center Supervisor na rynku pracy

Stanowisko pracy znajduje się
w rankingu wynagrodzeń

394 miejsce

Reprezentacja kobiet na stanowisku

n/a

Średni wiek respondenta na stanowisku

n/a

774. miejsce

Recepcjonista

Administracja

Salary group 1

4 666 - 5 943 PLN

395. miejsce

Controller

Ekonomia, finanse, księgowość

Salary group 2

4 772 - 13 519 PLN

394. miejsce

Call Center Supervisor

Wsparcie klienta

Salary group 2

5 359 - 12 986 PLN

393. miejsce

Pracownik usług bankowych

Bankowość

Salary group 2

4 666 - 15 416 PLN

1. miejsce

Dyrektor generalny

Kierownictwo wysokiego szczebla

Salary group 3

13 673 - 92 411 PLN

Czy ten przedział wynagrodzenia jest zbyt duży?

Możesz sprawdzić średnią pensję w swoim regionie, wypełniając krótki kwestionariusz

Porównaj swoje wynagrodzenie z innymi

Uzyskaj szczegółowe informacje na temat wynagrodzeń w swoim kraju

Wynagrodzenia pracowników
99,00 EUR*
Dostęp dla 1 użytkownika
Idealny do jednorazowej analizy konkretnego stanowiska pracy.