logo
still collecting graphics

Czy pracujesz na stanowisku Kierownik Działu Obsługi Klienta w kraju Polska? Czy zastanawiałeś się jak twoja pensja wypada na tle innych?

Czy planujesz negocjacje swojego wynagrodzenia i chcesz zobaczyć jakie są standardy rynkowe?

To proste! Wypełnij krótką ankietę, aby dowiedzieć się jakie wynagrodzenia otrzymują pracownicy na stanowisku Kierownik Działu Obsługi Klienta in Polska.*

Porównaj swoje wynagrodzenie z innymi

Opis stanowiska pracy

  • Odpowiedzialność za kierowanie zespołem obsługi klienta
  • Tworzenie strategii, kierunek obsługi klienta i późniejsza realizacja,
  • Wsparcie, coaching zespołowy, rozwiązywanie wymagających klientów
  • Śledź rozwiązywanie problemów klientów od otrzymania do rozwiązania
  • Poprawa usług, zwiększenie zaangażowania klientów i ułatwienie rozwoju organicznego
  • Rozwiązywanie reklamacji i tworzenie raportów
  • Udzielanie informacji klientom firmy, komunikacja telefoniczna i mailowa
  • Poprawa efektywności obsługi klienta i tworzenie wytycznych metodycznych kontaktu z klientami

Zakres wynagrodzenia dla powiązanych stanowisk w kategorii Zarządzanie

Niska wypłata

Średnia wypłata

Wysoka pensja