Czy pracujesz na stanowisku Kierownik Działu Obsługi Klienta w kraju Polska? Czy zastanawiałeś się jak twoja pensja wypada na tle innych?
Czy planujesz negocjacje swojego wynagrodzenia i chcesz zobaczyć jakie są standardy rynkowe?
To proste! Wypełnij krótką ankietę, aby dowiedzieć się jakie wynagrodzenia otrzymują pracownicy na stanowisku Kierownik Działu Obsługi Klienta in Polska.*
Porównaj swoje wynagrodzenie z innymiOpis stanowiska pracy
- Odpowiedzialność za kierowanie zespołem obsługi klienta
- Tworzenie strategii, kierunek obsługi klienta i późniejsza realizacja,
- Wsparcie, coaching zespołowy, rozwiązywanie wymagających klientów
- Śledź rozwiązywanie problemów klientów od otrzymania do rozwiązania
- Poprawa usług, zwiększenie zaangażowania klientów i ułatwienie rozwoju organicznego
- Rozwiązywanie reklamacji i tworzenie raportów
- Udzielanie informacji klientom firmy, komunikacja telefoniczna i mailowa
- Poprawa efektywności obsługi klienta i tworzenie wytycznych metodycznych kontaktu z klientami
Zakres wynagrodzenia dla powiązanych stanowisk w kategorii Zarządzanie
Niska wypłata
Średnia wypłata
Wysoka pensja