Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Zarządzanie

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto (Polska) wynosi
Na wynagrodzenie pracownika wpływa kilka czynników, przede wszystkim region, w którym pracuje, długość doświadczenia, wielkość firmy i inne.
Porównaj swoje wynagrodzenie z wynagrodzeniem innych osób na tym samym stanowisku i w tym samym regionie za darmo i anonimowo.
80% ludzi zarabia:
1 207 - 4 620 EUR
10% zarabia mniej 1 207 EUR
10% zarabia więcej 4 620 EUR

Wynagrodzenia w badaniu wyrażone są w kwotach brutto.

Na podstawie badania wynagrodzeń Pensjometr, 80% osób na stanowisku Call Center Manager w Polska zarabia od 1 207 EUR do 4 620 EUR miesięcznie brutto.

10% pracowników zarabia mniej niż 1 207 EUR, a 10% osób zarabia więcej niż 4 620 EUR.

Ankieta opiera się na danych od pracowników, oczyszczonych z wartości ekstremalnych i zduplikowanych. Biorąc udział w bezpłatnej, anonimowej ankiecie, otrzymasz dokładniejsze porównanie swoich zarobków z zarobkami innych osób pracujących na takim samym stanowisku.

Jaką pracę zazwyczaj wykonuje Call Center Manager

  • Odpowiedzialność za rekrutację i selekcję nowych pracowników.
  • Planowanie grafiku zmianowego dla przełożonych i operatorów call center.
  • Zarządzanie, koordynowanie, kontrolowanie i motywowanie podległych pracowników.
  • Ustalanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) zespołu.
  • Proponowanie zmian w procedurach, procesach itp.

Dla firm - zdobądź zaufanie przy podejmowaniu decyzji o wynagrodzeniach

Uczciwie ustalaj pensje swoich pracowników. Pomoże Ci w tym szczegółowy raport wynagrodzeń. Zawsze będziesz mieć pod ręką odpowiednie dane dotyczące wynagrodzeń.

Najczęstsza ścieżka kariery pracownika

Grafika pokazuje, w jaki sposób pracownicy najczęściej rozwijają swoją karierę zawodową. Kliknij nazwę stanowiska, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat danych dotyczących wynagrodzeń.

Pozycja Call Center Manager na rynku pracy

Stanowisko pracy znajduje się
w rankingu wynagrodzeń

195 miejsce

Reprezentacja kobiet na stanowisku

n/a

Średni wiek respondenta na stanowisku

n/a

670. miejsce

Inspektor

Administracja publiczna

Salary group 1

1 108 - 1 224 EUR

196. miejsce

Przełożona pielęgniarek

Medycyna i opieka społeczna

Salary group 2

1 376 - 4 372 EUR

195. miejsce

Call Center Manager

Zarządzanie

Salary group 2

1 207 - 4 620 EUR

194. miejsce

Tester IT

Informatyka

Salary group 2

1 707 - 3 929 EUR

1. miejsce

Dyrektor generalny

Kierownictwo wysokiego szczebla

Salary group 3

3 263 - 22 054 EUR

Czy ten przedział wynagrodzenia jest zbyt duży?

Możesz sprawdzić średnią pensję w swoim regionie, wypełniając krótki kwestionariusz

Porównaj swoje wynagrodzenie z innymi

Uzyskaj szczegółowe informacje na temat wynagrodzeń w swoim kraju

Wynagrodzenia pracowników
99,00 EUR*
Dostęp dla 1 użytkownika
Idealny do jednorazowej analizy konkretnego stanowiska pracy.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące wynagrodzenia na stanowisku Call Center Manager.

Całkowite wynagrodzenie brutto na stanowisku Call Center Manager mieści się w przedziale od 4 666 EUR do 35 000 EUR miesięcznie. Aby uzyskać dokładne porównanie, zalecamy porównanie swojej pensji za pomocą ankiety na Pensjometr, co pozwoli uzyskać dokładniejszy obraz wynagrodzenia z uwzględnieniem regionu, w którym pracujesz.

Najlepiej zarabiający pracownicy na stanowisku Call Center Manager mają całkowite wynagrodzenie brutto co najmniej 4 620 EUR miesięcznie.

10% najlepiej zarabiających pracowników na tym stanowisku ma całkowite wynagrodzenie brutto wyższe niż 4 620 EUR miesięcznie, a 10% najgorzej zarabiających ma niższe niż 1 207 EUR. Biorąc udział w naszej ankiecie płacowej, uzyskasz dokładne porównanie swojej pensji ze średnią rynkową, uwzględniając region, w którym pracujesz.

Po 5 latach pracy na stanowisku Call Center Manager zarabia się 3 327 EUR miesięcznie brutto.

Do negocjacji płacowych trzeba się dobrze przygotować. Podczas negocjacji płacowych zalecamy skupić się na następujących kwestiach:
  • sprawdź aktualną wartość rynkową stanowiska – na Pensjometr możesz to zrobić bezpłatnie i anonimowo
  • podkreśl swoje doświadczenie i osiągnięcia – warto dobrze zaplanować moment rozmowy o wynagrodzeniu
  • poszerzony zakres obowiązków – jeśli pracujesz ponad zakres swojej roli
  • przygotuj alternatywy – jeśli podwyżka nie jest możliwa, istnieją inne opcje (premie, dodatkowy urlop itp.)

Dane o wynagrodzeniach pochodzą z ankiety płacowej, w której każdy może anonimowo porównać swoją pensję z innymi pracownikami na tym samym stanowisku. Dane te oczyszczamy i przetwarzamy zgodnie z naszą metodologią. Dla stanowiska Call Center Manager mamy obecnie zebranych mniej niż 20 zweryfikowanych respondentów.