Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Kierownictwo wysokiego szczebla

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto (Polska) wynosi
Na wynagrodzenie pracownika wpływa kilka czynników, przede wszystkim region, w którym pracuje, długość doświadczenia, wielkość firmy i inne.
Porównaj swoje wynagrodzenie z wynagrodzeniem innych osób na tym samym stanowisku i w tym samym regionie za darmo i anonimowo.
80% ludzi zarabia:
8 741 - 35 932 PLN
10% zarabia mniej 8 741 PLN
10% zarabia więcej 35 932 PLN

Wynagrodzenia w badaniu wyrażone są w kwotach brutto.

Na podstawie badania wynagrodzeń Pensjometr, 80% osób na stanowisku Dyrektor Call Center w Polska zarabia od 8 741 PLN do 35 932 PLN miesięcznie brutto.

10% pracowników zarabia mniej niż 8 741 PLN, a 10% osób zarabia więcej niż 35 932 PLN.

Ankieta opiera się na danych od pracowników, oczyszczonych z wartości ekstremalnych i zduplikowanych. Biorąc udział w bezpłatnej, anonimowej ankiecie, otrzymasz dokładniejsze porównanie swoich zarobków z zarobkami innych osób pracujących na takim samym stanowisku.

Jaką pracę zazwyczaj wykonuje Dyrektor Call Center

  • Nadzorowanie i zarządzanie codziennymi operacjami centrum obsługi klienta, zapewniając efektywną i skuteczną realizację usług.
  • Opracowywanie i wdrażanie planów strategicznych mających na celu poprawę obsługi klienta, efektywności operacyjnej oraz ogólnej wydajności centrum obsługi klienta.
  • Prowadzenie, mentoring i rozwijanie wysokowydajnego zespołu menedżerów i pracowników centrum obsługi klienta w celu osiągnięcia celów i zadań organizacyjnych.
  • Ustalanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) w celu oceny skuteczności i jakości operacji centrum obsługi klienta.
  • Współpraca z innymi działami w celu dostosowania działań centrum obsługi klienta do szerszych celów i strategii firmy.
  • Prowadzenie inicjatyw ciągłego doskonalenia w celu optymalizacji procesów, technologii i interakcji z klientami.
  • Zarządzanie planowaniem i kontrolą budżetu w celu zapewnienia opłacalności i efektywności finansowej operacji centrum obsługi klienta.
  • Zapewnianie zgodności z przepisami branżowymi i politykami firmy, utrzymując wysokie standardy obsługi klienta i ochrony danych.
  • Analizowanie i raportowanie wskaźników wydajności centrum obsługi klienta, dostarczając wnioski i rekomendacje kierownictwu wyższego szczebla.
  • Tworzenie pozytywnego i motywującego środowiska pracy, które zachęca do pracy zespołowej, innowacji i rozwoju zawodowego.
  • Rozwiązywanie eskalowanych problemów i skarg klientów, zapewniając satysfakcjonujące rozwiązania i zadowolenie klientów.

Dla firm - zdobądź zaufanie przy podejmowaniu decyzji o wynagrodzeniach

Uczciwie ustalaj pensje swoich pracowników. Pomoże Ci w tym szczegółowy raport wynagrodzeń. Zawsze będziesz mieć pod ręką odpowiednie dane dotyczące wynagrodzeń.

Najczęstsza ścieżka kariery pracownika

Grafika pokazuje, w jaki sposób pracownicy najczęściej rozwijają swoją karierę zawodową. Kliknij nazwę stanowiska, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat danych dotyczących wynagrodzeń.

Pozycja Dyrektor Call Center na rynku pracy

Stanowisko pracy znajduje się
w rankingu wynagrodzeń

29 miejsce

Reprezentacja kobiet na stanowisku

n/a

Średni wiek respondenta na stanowisku

n/a

774. miejsce

Recepcjonista

Administracja

Salary group 1

4 666 - 6 005 PLN

30. miejsce

Programista

Informatyka

Salary group 2

8 722 - 35 902 PLN

29. miejsce

Dyrektor Call Center

Kierownictwo wysokiego szczebla

Salary group 2

8 741 - 35 932 PLN

28. miejsce

Doradca medyczny

Przemysł farmaceutyczny

Salary group 2

13 184 - 30 247 PLN

1. miejsce

Dyrektor generalny

Kierownictwo wysokiego szczebla

Salary group 3

13 608 - 91 974 PLN

Czy ten przedział wynagrodzenia jest zbyt duży?

Możesz sprawdzić średnią pensję w swoim regionie, wypełniając krótki kwestionariusz

Porównaj swoje wynagrodzenie z innymi

Uzyskaj szczegółowe informacje na temat wynagrodzeń w swoim kraju

Wynagrodzenia pracowników
99,00 EUR*
Dostęp dla 1 użytkownika
Idealny do jednorazowej analizy konkretnego stanowiska pracy.