logo

Kierownictwo wysokiego szczebla

Dyrektor Call Center

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto (Polska) wynosi
Na wynagrodzenie pracownika wpływa kilka czynników, przede wszystkim region, w którym pracuje, długość doświadczenia, wielkość firmy i inne.
Porównaj swoje wynagrodzenie z wynagrodzeniem innych osób na tym samym stanowisku i w tym samym regionie za darmo i anonimowo.
80% ludzi zarabia:
2 360 - 8 892 USD
10% zarabia mniej 2 360 USD
10% zarabia więcej 8 892 USD

Wynagrodzenia w badaniu wyrażone są w kwotach brutto.

Na podstawie badania wynagrodzeń Pensjometr, 80% osób na stanowisku Dyrektor Call Center w Polska zarabia od 2 360 USD do 8 892 USD miesięcznie brutto.

10% pracowników zarabia mniej niż 2 360 USD, a 10% osób zarabia więcej niż 8 892 USD.

Ankieta opiera się na danych od pracowników, oczyszczonych z wartości ekstremalnych i zduplikowanych.

Opis stanowiska pracy

  • Nadzorowanie i zarządzanie codziennymi operacjami centrum obsługi klienta, zapewniając efektywną i skuteczną realizację usług.
  • Opracowywanie i wdrażanie planów strategicznych mających na celu poprawę obsługi klienta, efektywności operacyjnej oraz ogólnej wydajności centrum obsługi klienta.
  • Prowadzenie, mentoring i rozwijanie wysokowydajnego zespołu menedżerów i pracowników centrum obsługi klienta w celu osiągnięcia celów i zadań organizacyjnych.
  • Ustalanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) w celu oceny skuteczności i jakości operacji centrum obsługi klienta.
  • Współpraca z innymi działami w celu dostosowania działań centrum obsługi klienta do szerszych celów i strategii firmy.
  • Prowadzenie inicjatyw ciągłego doskonalenia w celu optymalizacji procesów, technologii i interakcji z klientami.
  • Zarządzanie planowaniem i kontrolą budżetu w celu zapewnienia opłacalności i efektywności finansowej operacji centrum obsługi klienta.
  • Zapewnianie zgodności z przepisami branżowymi i politykami firmy, utrzymując wysokie standardy obsługi klienta i ochrony danych.
  • Analizowanie i raportowanie wskaźników wydajności centrum obsługi klienta, dostarczając wnioski i rekomendacje kierownictwu wyższego szczebla.
  • Tworzenie pozytywnego i motywującego środowiska pracy, które zachęca do pracy zespołowej, innowacji i rozwoju zawodowego.
  • Rozwiązywanie eskalowanych problemów i skarg klientów, zapewniając satysfakcjonujące rozwiązania i zadowolenie klientów.

Dla firm - zdobądź zaufanie przy podejmowaniu decyzji o wynagrodzeniach

Uczciwie ustalaj pensje swoich pracowników. Pomoże Ci w tym szczegółowy raport wynagrodzeń. Zawsze będziesz mieć pod ręką odpowiednie dane dotyczące wynagrodzeń.

Najczęstsza ścieżka kariery pracownika

Grafika pokazuje, w jaki sposób pracownicy najczęściej rozwijają swoją karierę zawodową. Kliknij nazwę stanowiska, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat danych dotyczących wynagrodzeń.

Pozycja Dyrektor Call Center - Kierownictwo wysokiego szczebla na rynku pracy

Stanowisko pracy znajduje się
w rankingu wynagrodzeń

35 miejsce

Reprezentacja kobiet na stanowisku

n/a

Średni wiek respondenta na stanowisku

n/a

770. miejsce

Recepcjonista

Administracja

Salary group 1

1 243 - 1 534 USD

36. miejsce

Game developer

Informatyka

Salary group 2

2 184 - 9 677 USD

35. miejsce

Dyrektor Call Center

Kierownictwo wysokiego szczebla

Salary group 2

2 360 - 8 892 USD

34. miejsce

Oficer marynarki

Transport, logistyka

Salary group 2

1. miejsce

Dyrektor generalny

Kierownictwo wysokiego szczebla

Salary group 3

3 344 - 20 265 USD

Czy ten przedział wynagrodzenia jest zbyt duży?

Możesz sprawdzić średnią pensję w swoim regionie, wypełniając krótki kwestionariusz

Porównaj swoje wynagrodzenie z innymi

Uzyskaj szczegółowe informacje na temat wynagrodzeń w swoim kraju

Wynagrodzenia pracowników
99,00 EUR*
Dostęp dla 1 użytkownika
Idealny do jednorazowej analizy konkretnego stanowiska pracy.