Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Zarządzanie

Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto (Polska) wynosi
Na wynagrodzenie pracownika wpływa kilka czynników, przede wszystkim region, w którym pracuje, długość doświadczenia, wielkość firmy i inne.
Porównaj swoje wynagrodzenie z wynagrodzeniem innych osób na tym samym stanowisku i w tym samym regionie za darmo i anonimowo.
80% ludzi zarabia:
1 903 - 5 219 USD
10% zarabia mniej 1 903 USD
10% zarabia więcej 5 219 USD

Wynagrodzenia w badaniu wyrażone są w kwotach brutto.

Na podstawie badania wynagrodzeń Pensjometr, 80% osób na stanowisku Kierownik ds. marki w Polska zarabia od 1 903 USD do 5 219 USD miesięcznie brutto.

10% pracowników zarabia mniej niż 1 903 USD, a 10% osób zarabia więcej niż 5 219 USD.

Ankieta opiera się na danych od pracowników, oczyszczonych z wartości ekstremalnych i zduplikowanych. Biorąc udział w bezpłatnej, anonimowej ankiecie, otrzymasz dokładniejsze porównanie swoich zarobków z zarobkami innych osób pracujących na takim samym stanowisku.

Jaką pracę zazwyczaj wykonuje Kierownik ds. marki

  • Odpowiedzialność za zarządzanie przypisanymi markami.
  • Monitorowanie rynku, preferencji konsumentów oraz działań konkurencji.
  • Projektowanie i wdrażanie strategii marketingowej marki.
  • Planowanie budżetu marketingowego, kontrola jego wydatkowania oraz odpowiedzialność za jego efektywne wykorzystanie.
  • Budowanie pozycji marki na rynku zgodnie ze strategią marketingową.
  • Zarządzanie i nadzorowanie kampanii reklamowych.
  • Komunikacja z partnerami i zewnętrznymi dostawcami.
  • Współpraca z innymi działami w firmie.

Dla firm - zdobądź zaufanie przy podejmowaniu decyzji o wynagrodzeniach

Uczciwie ustalaj pensje swoich pracowników. Pomoże Ci w tym szczegółowy raport wynagrodzeń. Zawsze będziesz mieć pod ręką odpowiednie dane dotyczące wynagrodzeń.

Najczęstsza ścieżka kariery pracownika

Grafika pokazuje, w jaki sposób pracownicy najczęściej rozwijają swoją karierę zawodową. Kliknij nazwę stanowiska, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat danych dotyczących wynagrodzeń.

Pozycja Kierownik ds. marki na rynku pracy

Stanowisko pracy znajduje się
w rankingu wynagrodzeń

159 miejsce

Reprezentacja kobiet na stanowisku

n/a

Średni wiek respondenta na stanowisku

n/a

670. miejsce

Inspektor

Administracja publiczna

Salary group 1

1 296 - 1 431 USD

160. miejsce

Szef kuchni

Turystyka, gastronomia, hotelarstwo

Salary group 2

1 886 - 5 197 USD

159. miejsce

Kierownik ds. marki

Zarządzanie

Salary group 2

1 903 - 5 219 USD

158. miejsce

Analityk finansowy

Bankowość

Salary group 2

1 896 - 5 234 USD

1. miejsce

Dyrektor generalny

Kierownictwo wysokiego szczebla

Salary group 3

3 817 - 25 799 USD

Czy ten przedział wynagrodzenia jest zbyt duży?

Możesz sprawdzić średnią pensję w swoim regionie, wypełniając krótki kwestionariusz

Porównaj swoje wynagrodzenie z innymi

Uzyskaj szczegółowe informacje na temat wynagrodzeń w swoim kraju

Wynagrodzenia pracowników
99,00 EUR*
Dostęp dla 1 użytkownika
Idealny do jednorazowej analizy konkretnego stanowiska pracy.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące wynagrodzenia na stanowisku Kierownik ds. marki.

Całkowite wynagrodzenie brutto na stanowisku Kierownik ds. marki mieści się w przedziale od 5 891 USD do 31 083 USD miesięcznie. Aby uzyskać dokładne porównanie, zalecamy porównanie swojej pensji za pomocą ankiety na Pensjometr, co pozwoli uzyskać dokładniejszy obraz wynagrodzenia z uwzględnieniem regionu, w którym pracujesz.

Najlepiej zarabiający pracownicy na stanowisku Kierownik ds. marki mają całkowite wynagrodzenie brutto co najmniej 5 219 USD miesięcznie.

10% najlepiej zarabiających pracowników na tym stanowisku ma całkowite wynagrodzenie brutto wyższe niż 5 219 USD miesięcznie, a 10% najgorzej zarabiających ma niższe niż 1 903 USD. Biorąc udział w naszej ankiecie płacowej, uzyskasz dokładne porównanie swojej pensji ze średnią rynkową, uwzględniając region, w którym pracujesz.

Po 5 latach pracy na stanowisku Kierownik ds. marki zarabia się 3 808 USD miesięcznie brutto.

Do negocjacji płacowych trzeba się dobrze przygotować. Podczas negocjacji płacowych zalecamy skupić się na następujących kwestiach:
  • sprawdź aktualną wartość rynkową stanowiska – na Pensjometr możesz to zrobić bezpłatnie i anonimowo
  • podkreśl swoje doświadczenie i osiągnięcia – warto dobrze zaplanować moment rozmowy o wynagrodzeniu
  • poszerzony zakres obowiązków – jeśli pracujesz ponad zakres swojej roli
  • przygotuj alternatywy – jeśli podwyżka nie jest możliwa, istnieją inne opcje (premie, dodatkowy urlop itp.)

Dane o wynagrodzeniach pochodzą z ankiety płacowej, w której każdy może anonimowo porównać swoją pensję z innymi pracownikami na tym samym stanowisku. Dane te oczyszczamy i przetwarzamy zgodnie z naszą metodologią. Dla stanowiska Kierownik ds. marki mamy obecnie zebranych mniej niż 20 zweryfikowanych respondentów.