Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Wynagrodzenia dla stanowisk w obszarze roboczym Kierownictwo wysokiego szczebla

Zakres wynagrodzeń dla osób pracujących w Polska w kategorii Kierownictwo wysokiego szczebla zazwyczaj wynosi od 2 340 USD (minimalne wynagrodzenie ) do 11 855 USD (najwyższa średnia, rzeczywista maksymalna pensja jest wyższa).

Jest to całkowita miesięczna pensja, w tym premie. Wynagrodzenia różnią się drastycznie między różnymi stanowiskami pracy. Jeśli jesteś zainteresowany wynagrodzeniem za określoną pracę, zapoznaj się z poniższymi informacjami na temat wynagrodzeń na określonym stanowisku.

Miesięczne wynagrodzenie brutto
Pensje mogą się różnić w zależności od pozycji, podana wartość ma charakter orientacyjny.
80% ludzi zarabia:
2 340 - 11 855 USD
10% zarabia mniej 2 340 USD
10% zarabia więcej 11 855 USD


Wynagrodzenia w badaniu wyrażone są w kwotach brutto.

Na podstawie badania wynagrodzeń Pensjometr, 80% osób w kategorii Kierownictwo wysokiego szczebla w Polska zarabia między 2 340 USD a 11 855 USD miesięcznie brutto.

10% pracowników zarabia mniej niż 2 340 USD, a 10% osób zarabia więcej niż 11 855 USD.

Ankieta opiera się na danych od pracowników, oczyszczonych z wartości ekstremalnych i zduplikowanych. Biorąc udział w bezpłatnej, anonimowej ankiecie, otrzymasz dokładniejsze porównanie swoich zarobków z zarobkami innych osób pracujących na takim samym stanowisku.

Dla firm - zdobądź zaufanie przy podejmowaniu decyzji o wynagrodzeniach

Uczciwie ustalaj pensje swoich pracowników. Pomoże Ci w tym szczegółowy raport wynagrodzeń. Zawsze będziesz mieć pod ręką odpowiednie dane dotyczące wynagrodzeń.

Lista stanowisk w kategorii Kierownictwo wysokiego szczebla i ich opisy stanowisk

Stanowisko
Opis stanowiska pracy
Zakres wynagrodzenia
Dyrektor Call Center
  • Nadzorowanie i zarządzanie codziennymi operacjami centrum obsługi klienta, zapewniając efektywną i skuteczną realizację usług.
  • Opracowywanie i wdrażanie planów strategicznych mających na celu poprawę obsługi klienta, efektywności operacyjnej oraz ogólnej wydajności centrum obsługi klienta.
  • Prowadzenie, mentoring i rozwijanie wysokowydajnego zespołu menedżerów i pracowników centrum obsługi klienta w celu osiągnięcia celów i zadań organizacyjnych.
  • Ustalanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) w celu oceny skuteczności i jakości operacji centrum obsługi klienta.
  • Współpraca z innymi działami w celu dostosowania działań centrum obsługi klienta do szerszych celów i strategii firmy.
  • Prowadzenie inicjatyw ciągłego doskonalenia w celu optymalizacji procesów, technologii i interakcji z klientami.
  • Zarządzanie planowaniem i kontrolą budżetu w celu zapewnienia opłacalności i efektywności finansowej operacji centrum obsługi klienta.
  • Zapewnianie zgodności z przepisami branżowymi i politykami firmy, utrzymując wysokie standardy obsługi klienta i ochrony danych.
  • Analizowanie i raportowanie wskaźników wydajności centrum obsługi klienta, dostarczając wnioski i rekomendacje kierownictwu wyższego szczebla.
  • Tworzenie pozytywnego i motywującego środowiska pracy, które zachęca do pracy zespołowej, innowacji i rozwoju zawodowego.
  • Rozwiązywanie eskalowanych problemów i skarg klientów, zapewniając satysfakcjonujące rozwiązania i zadowolenie klientów.
2 452 - 10 079 USD

Wiemy znacznie więcej o Twojej pensji!

Wiemy, czy zarabiasz mniej lub więcej niż średnio w swoim regionie. Wiemy nawet, jak wykształcenie wpływa na wynagrodzenie i ile zarabiasz za granicą na swoim stanowisku.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące wynagrodzeń na stanowiskach w obszarze pracy Kierownictwo wysokiego szczebla.

Całkowite średnie brutto wynagrodzenie na stanowiskach w kategorii Kierownictwo wysokiego szczebla wynosi według Pensjometr 6 522 USD.

Najlepiej opłacane stanowiska w kategorii Kierownictwo wysokiego szczebla to Dyrektor generalny, Dyrektor IT, Country Manager / Dyrektor, Dyrektor zarządzający, Dyrektor logistyki.

Tak, wielkość firmy może mieć wpływ na wysokość twojego wynagrodzenia. Większe firmy zazwyczaj mają bardziej stabilne przychody i mogą sobie pozwolić na opłacenie najlepszych ludzi na rynku. Ponadto wynagrodzenia w dużych firmach mogą być regulowane układami zbiorowymi, co zapewnia ich regularną rewizję.

Jeśli zsumujemy średnią pensję wszystkich kobiet i średnią pensję wszystkich mężczyzn pracujących na stanowiskach w kategorii Kierownictwo wysokiego szczebla, to kobiety zarabiają o 27,13% mniej niż mężczyźni.